2006年1月27日星期五

新年到幸福來

12 則留言:

梁巔巔 說...

喂喂, 可否借揮春一用?

想在我嗰邊 post 其中兩條.

唔佳! ^^

鳳凰藍 說...

隨便啦!我都係把朋友email俾我的,借用貼上而已!^_^

匿名 說...

祝:
心想事成!

MissLee 說...

又新年啦!新年進步、心想事成!(加拿大時間,我算早啦~~)

匿名 說...

新年快樂! 新一年心想事成, 身體健康! 青春常索!

梁巔巔 說...

狗年無禁忌

日日無憂愁

Happy Chinese New Year!!!!!!!!!!

goethe 說...

新年快樂呀呀呀呀

StupidHollyWolly 說...

為何偏偏是狗年‥‥我最怕就是狗‥‥

祝狗到功成﹗年年無狗﹗

sf 說...

祝新年快樂, 幸福, 滋味無窮. 加拿大過年氣氛怎樣?

tungpo 說...

新年快樂!

chanchan 說...

恭喜發財,萬事如意!!

鳳凰藍 說...

謝謝各位,也祝各位狗年快樂!笑口常開~

傻貓,沒有貓年,確是很可惜的!