2006年1月27日星期五

新年到幸福來

12 則留言:

梁巔巔 說...

喂喂, 可否借揮春一用?

想在我嗰邊 post 其中兩條.

唔佳! ^^

鳳凰藍 說...

隨便啦!我都係把朋友email俾我的,借用貼上而已!^_^

BJ 說...

祝:
心想事成!

MissLee 說...

又新年啦!新年進步、心想事成!(加拿大時間,我算早啦~~)

葉一知 說...

新年快樂! 新一年心想事成, 身體健康! 青春常索!

梁巔巔 說...

狗年無禁忌

日日無憂愁

Happy Chinese New Year!!!!!!!!!!

goethe 說...

新年快樂呀呀呀呀

StupidHollyWolly 說...

為何偏偏是狗年‥‥我最怕就是狗‥‥

祝狗到功成﹗年年無狗﹗

sf 說...

祝新年快樂, 幸福, 滋味無窮. 加拿大過年氣氛怎樣?

tungpo 說...

新年快樂!

chanchan 說...

恭喜發財,萬事如意!!

鳳凰藍 說...

謝謝各位,也祝各位狗年快樂!笑口常開~

傻貓,沒有貓年,確是很可惜的!