2006年1月22日星期日

老師,我想請病假…

頭重重,鼻罄罄,開始覺感冒。
是夜還要上印語堂……
很想請病假呢!
媽媽,你在何方?何時才上網?
我想請病假啊~~

10 則留言:

匿名 說...

要小心身體呀!! 快休息吧! 祝早日康復!

鳳凰藍 說...

昨晚放了病假,一覺醒已好多了。謝謝關心。

梁巔巔 說...

"印語堂"

印第安語 or 印度語 or 印尼語 or 古印加語吖?

鳳凰藍 說...

印尼語~

Jan 說...

小心身體!

StupidHollyWolly 說...

雖然身在外地,但仍希望你能健健康康的過年﹗保重﹗

鳳凰藍 說...

jan, 傻貓,謝謝關心。:-)
傻貓,我會回香港過年啊!想到回家,就興奮啦!哈!哈!哈!

梁巔巔 說...

妳會回香港過年嗎?

到時通知聲wo.

鳳凰藍 說...

係啊!巔巔,現正式通知你,我過年會回港度歲兼懶死唔走啊!^_^

梁巔巔 說...

到時留妳電話喺我 email 度 la.