2006年1月25日星期三

一廂情願


歌星一定係靚仔,係星斗巿民一廂情願的想法。做「歌星」,先是「歌」,後是「星」,那麼唱得好就已很好了。難得有個不走音,不扯着嗓子掐着喉嚨,認認真真去唱歌的歌手,想聽歌愛聽歌的你又何必膚淺地執着於他的外表?又,他不是一早大唱着「若談樣子不會叫好,不算最討好,但我的外在美不夠味道,哪足以自豪……」歌唱得好聽,大家還介懷甚麼?

~~~
好人

作曲: Robert Lay (on your mark)
作詞: 林夕
編曲: Ted Lo
主唱:側田

若談樣子不會叫好 不算最討好
但我的外在美不夠味道 哪足以自豪

談為人當然好 雙手也好抱 無奈獨有伴侶問前路
沒有想陪同鄰家男孩跳舞 唯獨當我師徒

人人親近我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多

人人鼓勵我 無人傾慕我
常常激勵別人 盡情熱戀時候遺下我
像毒咒 無人愛我 別嚇我

並無自欺 所有老死只會作知己
願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死

談完情 拖好手 都將我拋棄 從來沒理會我喜與悲
是那麼平凡 仍可以來鬥氣 談情令我心死 由得我死

人人親近我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 你管不到那麼多

天都不愛我 立心孤立我
平凡的人若提及程運變 顯得不配麼
難道我看不到 現況正是結果 OH

由得我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多

天都不理我 令我想清楚
感情事來自 由弱者所寫的悲歌
事實上為什麼不拍到拖 說穿了我不理 算我

9 則留言:

cheryl 說...

「星」亦不一定是指樣貌姐...有時一個人魅力,唔需要包裝都好吸引架嘛。唔好話我話,twins到要拆夥,上台都係棟篤企。咁係歌「星」嗎? 我唔知,有人受先係問題。令人最懷念都係從前的歌星。姑勿論聲線好壞,他們懂唱歌、會表演。單單是一支咪都好有娛樂性,希望側先生唔會令人失望啦。但好似d誹聞已經蓋過左佢既歌藝喇... 我聽到查小欣講 :P

鳳凰藍 說...

講得對,魅力才是真正成就星味的原素。
咦?!你係美國都聽查小欣,勁啊!我都係睇下娛樂新聞八卦下,見佢俾人話影到佢原來有脫髮問題,唉!有排俾人講,真慘!

匿名 說...

I think Justin is good looking wor.. though I haven't heard his songs. I saw him at those yearend award shows receiving prizes, I think his songs are not bad :)

鳳凰藍 說...

佢把聲幾靚o架!有機會聽下!

匿名 說...

我想問題不在於他的髮型
而是形象出了問題
經理人SELL佢係"一個好人"
D歌又唱到自己好似無人要, 好痴情咁
但...

匿名 說...

d經理人總係鍾意塑造一d"完人"形象比歌星
最易出事
做返自己咪好囉

梁巔巔 說...

歌, 只要自己覺得好聽, 無論係咩類型都冇所謂.

鳳凰藍 說...

係啊!最緊要好聽咪得啦!歌星又真係做返自己就最好,包裝呢架野,真係好易出事,尤其係香港的狗仔隊已超英趕美啦~

cheryl 說...

呢度廣東話電台day day都有查小欣報八卦新聞,不過講得好渣呢!