2005年12月16日星期五

不用上學嗎?

昨晚,和媽媽分享了一些見南韓示威者的感受。

媽媽甚有感觸,說:「係咁啦!真係慘!國家都唔理你,你總可以點啊?真係陰公!你知唔知帶頭的旗手係一位12歲的小朋友啊?」

「吓?我唔知喎!」我很詑異。不是參加者都是農民嗎?不是說南韓農民平均年齡是60歲嗎?而按這幾天的新聞/網上流傳的相片,印象中示威的主角都是男人。

「係啊!係個只有12歲的小朋友,第一日示威報紙都有講過下佢。今日又講啦!」媽媽繼續介紹。

「12歲?唔駛返學啊?做乜來示威啊?」我的反應很直接。12歲,還是六年級的小朋友呢!世貿關他甚麼事?

「佢父母唔得閒來嘛!宜家農忙喎!行唔開,咁佢咪代表佢父母來o羅!唉!」媽媽嘆了口氣。

「佢唔返學都得?」職業病發,腦海沒法拼出孩子走上街頭,揮旗帶領示威的畫面。

「唔知啊!我諗係啦!唉!佢地咁慘,無啖好食,讀唔讀一陣書,有乜所謂啊!世貿咁樣搞落去,第時佢冇錢讀上去,都唔知啦!無陰公!」話筒裏,傳來無限悲涼。

三跪一叩,已令我心情有點沉重。知道當中原來還有孩子,這比甚麼都更觸動我。孩子應該在學校,在家裏,在遊樂場,但他卻在街頭。孩子應該在學習,在遊戲,在玩樂,但他卻在示威。無法想像父母送別他時,心情是何等的沉重。

沒有留言: