2007年6月10日星期日

Little things mean a lot

You give me your time - the most generous gift of all.

Thank you!

4 則留言:

匿名 說...

Thanks a lot! 你係上天給我的一個很好的安排呢!

mad dog 說...

hi, 好耐無留言啦.
想問, 你響blogger揀邊個template, 先可以加自選既相片做banner? 我想轉template呀. thanks a lot!

鳳凰藍 說...

喂!匿名,請記住我的電話為你開啊!

mad dog,你好!我是選用"minima",然後再調較head的尺寸,再加入相片的link啊!

匿名 說...

試過了, 謝.
我的template出現了些少問題, 要重新整理.