2007年2月27日星期二

父親的分享一:咁你想點?

不知父親在哪兒找到這三段文字,歡天喜地和我分享,看後我也不禁莞爾。
* * *
講你又唔聽,聽你又唔明,
明你又唔做,做你又做錯,
錯你又唔認,認你又唔改,
改你又唔服,唔服你又唔講,
咁你想點?
* * *

類似的文字在黃品源和莫文蔚合唱的歌中聽過,不過,以地道港文寫的,還是第一次看呢!

3 則留言:

匿名 說...

唔係wor, 呢段野我小學時老師巳經有講(用黎鬧人加架!!!未必好笑, 因為佢好惡, 又變態, 又好大力甘'lou'人耳仔, 'lou'到個同學喊, 跟住個老師就會發晦氣甘講ga la!!!), 之後全班大笑, 跟住d同學仔得閒又講下! 可能同唔同小學la. 肯定早過黃品源和莫文蔚合唱首歌! 反而你唔提起我都唔覺得佢地首歌都有d甘既對白wor! 真好記性!

鳳凰藍 說...

係?!你的小學老師真厲害!係好惡,但都好抵死!

sidekick 說...

同埋, o係電影"江湖"入邊, 阿劉德華講過呢段嘛, 所以咪又多o左好多人知囉~
我頭先唔記得係邊套戲, 上網search, 仲發現d 人將呢段對白整做手機鈴聲添, 幾勁? :)