2006年9月15日星期五

最憎鼻敏感

今早去飲茶,去完洗手間後,鼻水便流個不停,辛苦得很。唉!鼻敏感又發作了!一定是洗手間內的空氣清新劑惹的禍。
-----

半年前某天,鼻塞了好幾天,終於忍受不了,決定去診所拿病假紙請假。

診症後,醫生證實我鼻敏感。

「吓?唔係卦?!我一直都無敏感喎!都唔覺!」我半信半疑。

「唔覺唔代表無。可能你係得一邊鼻有啦!腫脹得好緊要啊!」

「吓!一邊鼻?好搞笑喎!乜可以一邊有一邊無咩?」醫生低頭開藥,沒有理會我,應該是覺得我的問題太無知了!

「點解會敏感?我一直都沒有的。」我真是不明白,明明一直好端端的,怎會突然敏感?

「很難說。空氣不好,體質改變,都有可能。」

「怎辦好?以後都要吃抗敏感藥嗎?」男友就因有鼻敏感,每次回港都深受其苦,天天要吃抗敏感藥。最憎吃藥,想起就怕。

「有事要吃,沒事當然不用吃。出去聽叫名攞藥啦!」五分鐘的診症時間到,醫生即下逐客令。

唔講唔覺,講起就真係好覺。自從知道有鼻敏感後,就益發覺自己凡在人多空氣混濁的地方,花粉飄揚的季節,鼻子都特別不舒服,流鼻水、鼻塞也漸成家常便飯,很討厭!

----
如今搬離香港,又過了花季,想不到連空氣清新劑也不受得,真是想死!又要吃藥,最憎鼻敏感!

沒有留言: