2009年6月8日星期一

無言

「唉呀!我的手腳都有點水腫啦!今早穿鞋也險些穿不下。現在的我,大手大腳的。」我用那雙微微發腫的小手在鍵盤上飛馳,用MSN對你說。

不一會兒,你的回覆一閃一閃地在螢光幕出現:「good for swim」

4 則留言:

匿名 說...

真係好鍾意你兩個!冇得頂呀!有咁樣既伴侶陪你行你既人生路,真係幾生修黎既福氣!
祝一切安好!

lifewithhope 說...

Remember i am waiting here for your good news ah!!! So excited :)

from auntie

鳳凰藍 說...

匿名,我已把「有咁樣既伴侶(我)陪你行你既人生路,真係幾生修黎既福氣!」轉告他了。:-)

Auntie, can't believe you have a website link attached here!!Wahahaha! Will keep you posted :-)

匿名 說...

冇得頂呀!兩個都係。細個個一定會青出於藍!三個人一張枱食飯既時候一定會笑餐死!哈哈!